1.Handmade 2.Lucru manual 3.Crafts 4.Quillling 5.Wedding crafts 6.Video Tutorials 7.How to.. 8.Papercrafts 9.Hobby

11 aprilie 2015

Invitaţii de nuntă Quilling

După cum am spus, revin cu proiecte noi şi îndrăzneţe.

Pentru că se apropie cu paşi repezi ziua care ar trebui să fie cea mai frumoasă din viaţa mea, cea în care voi fi mireasă, am decis să îmi pun amprenta în ceea ce priveşte organizarea. Aşa că m-am gândit să-mi fac singură invitaţiile de nuntă prin metoda Quilling.

Pentru primul model am ales o combinaţie de culori care să fie în ton cu aranjamentul localului pentru nuntă, roşu cu galben si auriu. Am decis să fac un model de invitaţie fără plic, deoarece mi se pare mai elegant şi mai practic, "mai de fitze" cum s-ar spune.


 MODEL INVITAŢIE 1




Iar acestea sunt materialele necesare pentru 80 de invitaţii.






 


Şi am ales să fac şi un alt model cu o combinaţie de culori foarte dragă mie, mov cu lila, dar ca dimensiune, un pic mai mare decât primul model.


MODEL INVITAŢIE 2







Din păcate, din cauza timpului limitat şi al îndatoririlor de proapătă mămică, a trebuit să abandonez acest proiect, pentru moment, dar voi reveni asupra lui cu siguranţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu